tisdag 23 oktober 2007

Nästa Stockholms central!

Imorgon bär det av till Stockholm klockan 15.42 med tåget. Jag ska gå på kurs torsdag och fredag ute i Solna. "Bokslut för enskilda näringsidkare och handelsbolag". Det är ett jävla flängande nu!
Är inte alls sugen efter resan till London, vill bara slappa, slöa och vara allmänt anti-social (som vanligt alltså) hela veckan!

Sedan ska jag hälsa på min gode vän Sussi, hennes sambo och deras 2-åriga son, på Söder. Vi ska träffas och ha det trevligt i helgen. Det känns kul att åka och hälsa på henne eftersom vi inte ses så ofta som vi borde. Men shopping i storstan lär det ju knappast bli efter denna monster-helg i London! Där rök
5 000 surt förvärvade kronor!!! FY!!! Men det var det värt alla gånger om.
Tur att jag både är gjord av pengar och skiter pengar =)

Eftersläpningar av möglet och synen av Tysk-Pungen på vårt Hostel 639 börjar visa sig genom eksem på hakan och upp på vänstra kinden och på halsen. Jag får bara hoppas att det inte blir värre utan försvinner med Kortisonet jag ska smörja på.

Addade en avsevärd massa gamla vänner/skolkamrater på Facebook idag. Det fick mig att inse att jag blivit en person jag inte vill vara. Jag är trött, orkar inget och är allmänt anti-social. Förut var jag typ världens socialaste människa med mycket vänner jag kunde umgås med. Känns uppvaknande! Det anti-sociala har kommit med Göteborg som storstad och dess anonymitet. Betyder det att jag borde flytta till min hemstad Härnösand? Där måste man vara social och det är mycket lättare att få vänner. Eller betyder det att jag ska acceptera den jag blivit trots att jag inte gillar den person jag blivit???
Om jag hade svaret skulle jag agera och göra det. Men det har jag inte.
Det enda jag vet är att jag har Paula här och det betyder mycket.
Puss till dig Paula för att du finns!!!

Inga kommentarer: