torsdag 1 november 2007

Helg!

Fick ett äckligt, patetiskt jävla virus från mitt ex igår.
Jag hatar det och det går inte att få bort.
Annars har jag gått med i Spraydate, vet inte vad jag ska säga om det men jag har chattat med en kille på msn =)
Man får nog inte ha för höga tankar om sånt. Man får ju ingen känsla för hur dom är som personer tycker jag. Jag tänkte att det verkar inte funka fast sen tänkte jag att det har ju inte funkat med mina föredetta karlar heller. Så då får jag ge det en chans så får vi se.

Helgen nalkas, det känns förbannat jävla bra!!!
Det är skönt att vara ledig ju!
Första helgen hemma på tre veckor så det känns skönt och lite tråkigt kanske att inte vara upptagen, utflugen och allmänt världsvan.
Jag ska ju till pappa och styv-mor på fredag sen kanske det kan tänkas att det blir en utgång, beroende på alkohol-mängd, humör och om nån annan ska ut. Då är man ju lite i ropet =)

Nej då får man ta och dammsuga upp den förbenade kattsanden och sen måla naglarna!!!
Ropen skalla, helg åt alla!!!

Inga kommentarer: